7
С 96
Сьогодні, що так і не настало [Текст] : [фестиваль молодих укр. худож., 28.09 - 29.10.2017, м. Київ] / [упоряд. К. Ю. Ботанова]. – Київ : Мистецький арсенал, 2017. – 302, [2] с. : іл. кольор. – Текст укр., англ.
Фестиваль молодих українських художників без перебільшення можна назвати етапним проектом для Міністерства культури України. Адже воно не просто співфінансувало масштабну бієнале сучасного мистецтва, а й виступило її засновником. Цей проект свідчить про зміни, які відбуваються і в культурній політиці, і в самому міністерстві. Мінкультури продемонструвало, що прагне не лише підтримати молодих талановитих митців, а й бути інституцією, котра сприяє розвитку в Україні сучасної культури, зокрема й актуального мистецтва, допомагає розширити його аудиторію.
778
Ф 71
Flashback. Українське медіа-мистецтво 1990-х [Текст] = Flashback. Ukrainian media art of the 1990s : [кат. виставки 1 берез. - 6 трав. 2018, м. Київ] / [куратори О. Соловйов, С. Самчук ; пер. на англ. Х. Редько та ін.]. – Київ : Мистецький арсенал, 2018. – 180 с. : іл. кольор. – Текст укр., англ.
Цей проект продовжує лінію виставок в Мистецькому арсеналі, присвячених історії сучасного українського мистецтва – іменам, явищам, школам, періодам. Мета таких проектів – створення через виставкове дослідження певної візуальної антології, наповненої новими концептуальними поглядами, значеннями і смислами.
75
П 84
Кирил Проценко. Палкий [Текст] = Kirill Protsenко. Impassioned : [вид. з нагоди виставки, 21 черв. - 29 лип. 2018, Мистецький арсенал, м. Київ] / [упоряд.: О. Соловйов, К. Тихоненко ; пер. англ. Ю. Дідоха]. – Київ : Коло, 2018. – 153 с. : іл. – Текст укр., англ.
Видання з нагоди виставки Кирил Проценко. Палкий. На виставці в Мистецькому Арсеналі представлено весь творчий шлях Кирила Проценка. Він був художником широкого діапазону – як із зображального, так і з технічного погляду. Він проявив себе як "людина-оркестр", як художник-універсал. Тому й виставка є узагальнювальною та багатопрофільною. Тут сплітаються в одне найрізноманітніші види, теми, жанри, періоди, серії, медіуми. Тут відчутна й головна ідея його творчості, пов'язана з вогнем як художнім інструментом і символом.
75
Г 56
Реальність ілюзії. Олександр Гнилицький [Текст] : [кат. виставки, 23 лют. - 26 берез. 2017 р., Мистецький арсенал, м. Київ] / [куратор О. Соловьов ; пер. на англ. О. Щур, Я. Стріха]. – Київ : Мистецький арсенал, 2018. – 207 с. : фот. кольор. – Текст укр., англ.
Видання з нагоди виставки "Реальні ілюзії. Олександр Гнилицький". Реальність ілюзії Олександра Гнилипького / Олеся Островська-Люта. Нині в професійній культурній спільноті звучать голоси про відчуття кінця певної історичної доби, поетизованої "епохи 90-х", яка містить безліч емоційних конотацій найширшого спектру – від страху розпаду і занепаду до гімнів свободі й індивідуальній, не обмеженій умовностями творчості. Ідеться про завершення безпосередньо пострадянського періоду, років одразу після розпаду СРСР, коли всі учасники процесу не лише пам'ятали правила й обставини радянського життя, але й були безпосередніми носіями цих норм, їхніми нещадними критиками та – водночас – практиками, де відмова від усього радянського мислилася і як особисте, і як мистецьке зусилля. Цей період закінчується не лише хронологічно, а й за духом. Однак, попри виразну появу тези про закінчення пострадянської епохи, наразі бракує її ретельного обґрунтування, професійної чи академічної дискусії з цього питання та власне аргументації.
обслуговування користувачів до 19:45
обслуговування користувачів до 17:45